THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Monday, January 11, 2010

gunakanlah...

hey,,,assalamualaikum

aku pun xtaw nak kate ape
yana aku rindu ko mu jugak
ketahuilah to all threeG members aku disini sihat sejahtera
kerja pun alhamdulillah okay semua
kalau korang nak tahu update aku
maksdunya apa aku buat skarang
kalau korang semua rindu aku ke
korang pi lah ziarah kubur, eh kubur plak
belog aku tyrahanim.blogspot.com
dahtu korang jangan baca saje
korang tinggal jejak kaki korang kat shout mix aku tuh
sekarang ni aku dah upgrade sikit belog kita
aku dah tambah follower dan shout box juga
maka gunakanlah ye
hargailah titik peluh aku buat ni semua,,miahahaha


itu saja dari aku
ringankan tangan sms aku insyaAllah kalau ada kredit
dan bukan masa aku tengah kerja aku akan reply..ok?
sayang korang semua
till the next post:)

0 comments: