THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Friday, January 1, 2010

adik akan pergi dari sini~~~

ok first of all tak tahu nak cakap apa,dan bagaimana
aku akan tinggalkan kelantan ni esok,,
aku akan berangkat ke penang dengan widad pergi kerja kat sane sebagai cashier tesco
tak kisah lah..
tapi mcm yg along cakap maybe kite perlukan suasana baru
kehidupan baru,mungkin aku akan beroleh ketenangan
aku tak tahu kenapa tapi aku rasa takut sangat nak pergi sana
aku rasa macam entahlah
tak boleh nak terangkan kat korang apa yang aku rasa sekarang ni
takut,gembira dan mcm-mcm lagi...
yang pasti aku nak korang doakan aku semoga selamat pergi dan selamat juga kembali
maafkan segala kesilapan aku yea?

mana tahu kot kita tak akan jumpa lagi selepas ni...
tapi yang pasti aku nak korang tahu walau di mana pun aku berada aku nak korang tahu
aku sayang korang semua
sayang sangat-sangat...
semoga kita akan berjumpa lagi...:'(

0 comments: