THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Monday, January 4, 2010

BORIM!!!!!!!!!!!!

m0rning!
lets start this m0rning with great smile......i'm al0ne..sgt2 m'b0sankn..
klu dlu..hari2 p'sk0lahan sgt3 m'ceriakn..bgun pg..gi kantin..b0rak2 ng kawan2..suke2..
skrg x ag..3 bulan yg bgitu m'b0sankn!dah xde org yg nk msg ng aku..waaaaaa,ika dah g plkn!
rindu loh..hmm...adeq su dah g penang keje..yg laen xdpt diknl pasti..
rndu nk blik ke zaman dulu..zaman sk0la yg sgt3 mnarek..mngapa smua tu blaku bgitu pantas..
d saat aku mula mnyayangi kwn dskllingku..dsaat aku mula dsayangi.....
kbahagiaan tu t'lalu smntara...aku rndu saat manis kita b'same guys!!!!!!!!!!!!
i really wish dat i c0uld turn back the past tyme!!!s0 dat i c0uld appreciate u guys m0re!
hm,dlm aty aku..hnye ade pktaan rindu..rindu...rindu...
bila kite akn dpt b'satu kembali........................................1 detik yg sgt2 aku nantikn!!

l0ve,yana.....

0 comments: