THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Monday, February 8, 2010

aku juga terpanggil

Guys im just back from Langkawi. Bahah. So much fun and i have a really great time there. Btw, aku baru lepas habis baca post yana lepas tergerak hati nak bukak blog ThreeG. Damn i really miss the moment we are together. Memang. Memang aku pergi sekolah dan jumpa beberapa orang ThreeG, but the feeling is never the same as we all get together. U know what i mean?

Yana bersabarlah. Aku faham memang susah nak lupakan perasaan terhadap orang yang kita sayang dan yang pernah menyayangi kita jugak. Namun kadangkala kita perlu letak satu obstacle dalam diri kita supaya kita tak mudah tergugat. Manusia memang begitu. Terlalu leka dengan kasih sayang manusia yang sementara, Aku juga begitu. Dan aku juga merasakan apa yang kau rasa Yanna. Aku pernah. Mahu pergi jauh. Jauh dari orang-orang yang mengenali aku. Start and build up a new life,,searching the real me. Mencari dan membina kembali kekuatan dan keyakinan yang teah dirobohkan oleh orang yang kita sayang. Orang yang suatu masa dulu kita rasa sangat dekat dengan kita. Hati kita. Orang yang kita sayang. Orang kita sebut namanya dalam tidur dan jaga kita. Orang yang kita sayang dan perasaan itu tak ada seorang pun mengerti dan tahu bagaimana ianya dirasai oleh kita. Betul tak? Faham tak apa yang aku cakap ni? Bahah. Yana,biarlah kenangan itu terus bersemadi walaupun cinta itu mungkin hanya palsu kerana dialah yang mengajar kita satu erti kehidupan walaupun kerana dia kita terpaksa melalui keperitan. Kan? Walaupun hadirnya hanya sekejap namun melalui dialah kita mengerti erti sebuah perhubungan dan kehidupan dan membuatkan kita lebih matang dan lebih menghargai sebuah perhubungan.

Namun bunga bukan sekuntum,,kumbang juga bukan seekor. Dear,,please hold this tight what goes around comes around. Allah itu maha adil remember that? Mungkin banyak lagi yang aku nak tulis kat cni.. next time keyh,,i love u guys:)

0 comments: